На допомогу вчителю 🤓
Весна цього року виявилась дуже складною. Особливо непросто викладачам, які й так під кінець навчального року відчувають втому і виснаження. Тому спеціально для педагогів ми підготували декілька інформативних картинок.
Віртуальний "ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ" в Баштанській гімназі"
Вітаю шановні учасники освітнього процесу Баштанської гімназії!
Відповідно до плану роботи соціально-психологічної служби ми проводимо "ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ", але у 2020 році він відбудеться віртуально.
Тож запрошую до участі батьків та учнів,
ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА ПАНІКИ ТА ЗАСОБИ ЇЇ ПОДОЛАННЯ
У зв‘язку з пандемією коронавірусу, в багатьох містах планети, в Україні зокрема, життя піддається суттєвій трансформації. Значна кількість людей відчувають зрозумілу тривогу, а деякі з них піддаються паніці. Тому виникає потреба у попередженні та подоланні панічних станів. Коронавірус – це не тільки медична, але і психологічна хвороба, яка потребує свого вивчення і формування на цій основі адекватної поведінки щодо себе і оточуючих людей, які заслуговують на підтримку і співчуття.
Збереження психічного здоров’я під час карантину
Карантин і соціальна дистанція – загальноприйняті кроки в усьому світі, направлені на подолання спалаху коронавірусу. Медичні експерти переконують у необхідності ізоляції, але вона має і свої негативні сторони, які безпосередньо впливають на психічне здоров’я.
Як говорити зі своїми дітьми про коронавірусне захворювання 2019 року (COVID-19)?
8 порад, як заспокоїти і захистити дітей
ЮНІСЕФ
Нині, коли ви так багато чуєте про коронавірус, легко відчути інформаційне перенасичення. Якщо ваші діти відчувають тривогу, це також зрозуміло. Дітям може бути важко зрозуміти те, що вони бачать в інтернеті чи по телевізору (або чують від інших людей), тому вони можуть бути дуже вразливими до тривоги, стресу і смутку. Але відкрите обговорення та ваша підтримка допоможуть їм зрозуміти ситуацію, дотримуватися правильної поведінки й навіть зробити позитивний внесок для інших.
Рекомендації класному керівнику з успішної адаптації п’ятикласників до нових умов навчання
• Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.
• Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).
Рекомендації батькам з успішної адаптації п’ятикласників до нових умов навчання
Підписатися на:
Дописи (Atom)