Про професійне вигорання вчителів

На допомогу вчителю 🤓

Весна цього року виявилась дуже складною. Особливо непросто викладачам, які й так під кінець навчального року відчувають втому і виснаження. Тому спеціально для педагогів ми підготували декілька інформативних картинок.

Віртуальний "ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ" в Баштанській гімназі"

Вітаю шановні учасники освітнього процесу Баштанської гімназії!
Відповідно до плану роботи соціально-психологічної служби ми проводимо "ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ", але у 2020 році він відбудеться віртуально.

Тож запрошую до участі батьків та учнів, 

ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА ПАНІКИ ТА ЗАСОБИ ЇЇ ПОДОЛАННЯ



У зв‘язку з пандемією коронавірусу, в багатьох містах планети, в Україні зокрема, життя  піддається суттєвій трансформації. Значна кількість людей відчувають зрозумілу тривогу, а деякі з них піддаються паніці. Тому виникає потреба у попередженні та подоланні панічних станів. Коронавірус – це не тільки медична, але і психологічна хвороба, яка потребує свого вивчення і формування на цій основі адекватної поведінки щодо себе і оточуючих людей, які заслуговують на підтримку і співчуття. 

Збереження психічного здоров’я під час карантину


Карантин і соціальна дистанція – загальноприйняті кроки в усьому світі, направлені на подолання спалаху коронавірусу. Медичні експерти переконують у необхідності ізоляції, але вона має і свої негативні сторони, які безпосередньо впливають на психічне здоров’я.

Як говорити зі своїми дітьми про коронавірусне захворювання 2019 року (COVID-19)?

8 порад, як заспокоїти і захистити дітей

ЮНІСЕФ
coronavirus children talk
adobe/fzkes
Нині, коли ви так багато чуєте про коронавірус, легко відчути інформаційне перенасичення. Якщо ваші діти відчувають тривогу, це також зрозуміло. Дітям може бути важко зрозуміти те, що вони бачать в інтернеті чи по телевізору (або чують від інших людей), тому вони можуть бути дуже вразливими до тривоги, стресу і смутку. Але відкрите обговорення та ваша підтримка допоможуть їм зрозуміти ситуацію, дотримуватися правильної поведінки й навіть зробити позитивний внесок для інших.

Рекомендації класному керівнику з успішної адаптації п’ятикласників до нових умов навчання




• Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.
• Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).

Рекомендації батькам з успішної адаптації п’ятикласників до нових умов навчання


        
 Будь - які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах.