Дитина не хоче вчитися.

 


Дитина не хоче вчитися. Для будь-якого дитячого психолога - це звичайний і частий запит. Багато батьків зараз шукають відповідь на питання: як мотивувати дитину на навчання, що робити, щоб дитина вчилася. А скільки вебінарів на цю тему можна побачити на просторах інтернету! І батьки, які хочуть отримати відповіді на свої питання, записуються, реєструються з надією на те, що ось зараз мені точно скажуть, чому моя дитина не хоче вчитися і що з цим робити. Але очікування не виправдовуються, конкретних вказівок немає, прямої відповіді на поставлене запитання немає, тільки загальні поради, рецепт не виписаний, як то кажуть. А чому? Тому що узагальнено можна говорити тільки про симптом. Для симптому є ліки. Головний біль - симптом різних хвороб. Випив знеболююче, і біль пройшов. А скільки серйозних хвороб таким чином залишається в занедбаному стані! Адже дослідження причини цієї болі - це вже початок лікування. У психології чогось схожого на фармацевтику, на щастя, немає. Відразу треба йти вглиб проблеми.

Як п'ятикласникам адаптуватися до середньої школи: практичні рекомендації

                 


  П
ерехід до п'ятого класу — складний та відповідальний момент в житті кожного учня, його батьків та вчителів. З початком навчання у середній школі в житті дитини відбувається безліч змін: нові викладачі та нові навчальні дисципліни, нові обсяги завдань, зрештою, нові кабінети та коридори, а іноді й зовсім нова школа. Пристосування до всіх цих новинок є неабияким навантаженням на нервову систему дитини. Тому психологічна служба школи має зробити все можливе, щоб адаптаційний період пройшов якнайменше травматично. Результатом адаптаційного процесу має стати підвищення рівня емоційного благополуччя школярів, їхньою готовністю до навчання, а також згуртованість класних колективів.

Як педагогу подолати професійний стрес і напруження: практичні поради та вправи

        Психологічне здоров'я – це насамперед здатність витримувати стрес та успішно відновлюватися після нього.

Робота вчителя схожа на безперервний біг смугою перешкод: перевірити зошити, виставити оцінки, провести самостійну, підготувати розробки, організувати цікавий урок – і це лише вершина айсберга. У вирі справ, що майже всі позначені грифом «Терміново», педагог зазвичай ледве знаходить час на себе. Спочатку організм просто працює у нон-стоп режимі, а потім починає давати збій. Стрес – один із каталізаторів найрізноманітніших хвороб, і значна їх частина, спричинена постійною емоційною напругою, може розвиватися зовсім безсимптомно.

8 типів інтелекту дітей

 Теорія множинного інтелекту та 8 типів інтелекту дітей

Американський психолог Говард Гарднер запропонував теорію, яка пояснює різні види інтелекту. Вчений припускає, що зводити визначення інтелекту дитини до простої перевірки IQ недостатньо. Академічна успішність, безсумнівно, важлива, але настільки ж важливі і схильності дитини до малювання, музики, танців, підприємницької діяльності і т. д. Всі ці схильності необхідно враховувати, визначаючи потенціал дитини. Так виникла теорія множинного інтелекту, яка доводить, що у дитини можуть домінувати 1 або 2 з вісьми типів інтелекту.

З новим навчальним роком!


 Шановні учні, батьки та вчителі!

      Вітаю всіх з початком нового 2020-2021 навчального року! Яким би він не видався, але всі ми візьмемо саме те, що потрібно кожному із нас: миттєвості живого спілкування, знайдемо нових друзів, здобудемо нові знання, навчимося цінувати здоров"я і кожну мить з близькими та рідними!

     Я бажаю всім легкого старту, міцного здоров"я, душевного спокою в цей надзвичайно випробувальний рік!