Халявка Лілія Леонідівна
практичний психолог,
логопед,
профорієнтолог
Освіта:
Херсонський державний університет, повна вища
спеціальність "Психологія", кваліфікація психолог;
Херсонський державний університет, повна вища
cпеціальність "Корекційна педагогіка", кваліфікація олігофренопедагог, логопед, вчитель дітей з вадами розумового розвитку.
Професійне кредо:
"Умійте цінувати унікальність кожної особистості!"
"Те, що в тебе виходить найкраще, і є твоє покликання!"
Основні напрямки роботи:
діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
Професійна орієнтація - вибір майбутньої професії, побудова кар'єри, формування навичок успішного працевлаштування: написання резюме, проходження співбесіди тощо;
профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
Немає коментарів:
Дописати коментар