ПОЗНАЙОМИМОСЬ?

Халявка Лілія Леонідівна

практичний психолог,
логопед,
профорієнтолог

Освіта: 


Херсонський державний університет, повна вища

спеціальність "Психологія", кваліфікація психолог;


Херсонський державний університет, повна вища

cпеціальність "Корекційна педагогіка", кваліфікація олігофренопедагог, логопед, вчитель дітей з вадами розумового розвитку. 


Професійне кредо:


"Умійте цінувати унікальність кожної особистості!"

"Те, що в тебе виходить найкраще, і є твоє покликання!"


Основні напрямки роботи:

діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;

Професійна орієнтація - вибір майбутньої професії, побудова кар'єри, формування навичок успішного працевлаштування: написання резюме, проходження співбесіди тощо;

профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;

корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;

консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;

просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;

зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління; 

Немає коментарів:

Дописати коментар